A netpóker bónuszvadásza

Ez a blog bemutatja, hogy két elszánt fiatal hogyan kezd neki a netpókerezésnek. Némi tapasztalattal és egy szűz névvel. A cél: Szeptember 27-éig mindössze 12000Ft-os feltöltésből 127.000Ft-ot csinálni. Többnyire csak abból, hogy a rake elvette pénzt nyerjük vissza. Ha nem sikerül, akkor fecskegatyában fogunk végigmenni a Lánchídon, még a 27-i héten valamelyik nap. Erre van egy fogadásunk: )

Friss topikok

  • spLEEn: Hehe: ) Azok hát!: ) Most nem valami érdekes a blog, lehet, hogy eddig sem volt az mondjuk, de mos... (2010.08.05. 00:05) Kényszerszünet

Címkék

Ez meg az

2010.08.09. 11:52 | Bankotsu | Szólj hozzá!

Régen nem írtam. ennek több oka is van, de ez most lényegtelen. Közben azért játszogattam, haladtunk. spLEEn ugye szárnyal, én pedig kullogok utána. De én is pluszba verekedtem magam a borzalmas rajt után. Én nem csak sng-t játszom, hanem próbálgatom magam. Természetesen az sng-é a főszerep, de egy 2$-os versenyt is játszottam, valamint limit Holdem és 2-7 Triple Draw (2-7TD). Ezekről mesélnék egy keveset.

Tehát sng.ket játszottam, és miusz 15$-al rajtoltam. Ekkor megmutatkozott a közös játék előnye. Mert amikor nekem downswingem volt akkor spLEEn kiegyensúlyozta. Mostanra már én is pluszban vagyok, de még csk 4.1$-ban. De be fogom hozni a lemaradást, és nem úgy, hogy spLEEn veszít :-) (ő 63,55$ pluszban van, és most is játszik, úgyhogy remélhetőleg növekszik még)

Egy kicsit a versenyről. Megígértem magamnak, hogy nem fogok bad beat sztorikat mesélni. Ez a leosztás is csak azért kerül ide, hogy reprezentáljam az emberi hülyeséget, és hogy nevessünk egy jót. 2$-os verseny 5000 induló. 400valahanyadik hely, osztogatják már a rágógumi pénzt. Agresszív játékot játszottam, a magas vakok és a feszes asztal miatt. majd pedig 34.000ből 600-1200 as vaszinten AA val 3000ig hívtam. Ekkor a Nagyvakban ülő úriember 33.000ig all int hív. :-) 77-volt nála, és kiestem. Azonban érdekes, hogy mi fordul meg annak a fejében aki 27,5 nagyvakkal egyből push all in legyen bármivel. Ezek a versenyek egyáltalán nem az ellenfelek tudása, sokkal inkább a számuk miatt nehezek.

Az új játék amibe belefogtam Iteopepe88 cikkei alapján 2-7TD. Nagyon szeretem a low all játékokat, és egy draw tipusú játék igazi felüdülés tud lenni az sng tegerben annyira más (Fix limit egyébként). Tegnap este 0.25-0.50 es téten csak az induló lap stratégiát figyelve (néhol elrontva) plusz az alap pókeres rutinnal nyerő tudtam lenni ezen a téten, ami tényleg jó érzés volt. A játékkal viszont nem lehet pontot gyártani, mert a 3 csere miatt nagyon lassú.

Lehet, hogy kicsit zavaros voltam, ezért elnézést kérek.

 

Címkék: poker stars mtt sng 2 7td

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerkurva.blog.hu/api/trackback/id/tr12209226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása