A netpóker bónuszvadásza

Ez a blog bemutatja, hogy két elszánt fiatal hogyan kezd neki a netpókerezésnek. Némi tapasztalattal és egy szűz névvel. A cél: Szeptember 27-éig mindössze 12000Ft-os feltöltésből 127.000Ft-ot csinálni. Többnyire csak abból, hogy a rake elvette pénzt nyerjük vissza. Ha nem sikerül, akkor fecskegatyában fogunk végigmenni a Lánchídon, még a 27-i héten valamelyik nap. Erre van egy fogadásunk: )

Friss topikok

  • spLEEn: Hehe: ) Azok hát!: ) Most nem valami érdekes a blog, lehet, hogy eddig sem volt az mondjuk, de mos... (2010.08.05. 00:05) Kényszerszünet

Címkék

Amiért az ember pókerezni kezd

2010.09.26. 16:43 | Bankotsu | Szólj hozzá!

Sziasztok!

 

Szóval elég régen írtam...elkezdődött az egyetem,és minden időmet leköti, hogy a suli a Barátnőm és a póker között beosszam az időmet, és még mindig lusta vagyok persze. De gondoltam ezt megosztom veletek, ugyanis amit tegnap elértem eredményt, azt nehéz magamban tartani :-)

A délután folyamán szembesültem vele, hogy nem megy már a PT3-om, ugyanis lejárt sajnos a próbidőm. Így nem tudtam a mostanában szokásos NL10 9handes asztalokat tolni (8 asztalon). Amúgy ezt a játékot eléggé élvezem, és 2800 hand alapján kicsi nyerő vagyok benne. Nem tudom sajnos megnézni a pontos számot, hiszen nem jó már a program. Ennek a megvásárlásáról majd később írok.

Így belekezdtem összesen 4 db versenybe. Egy sup turbó bohóckodásba 0,60$-ért (2,25$-os ticketért. Egy 5$-os Razz verseny, egy 3$-os dupla stackes 6handed és egy 2$-os rebuy versenybe. A razz versenyt gyorsan elbuktam, a ticketet megnyertem. A másik két versenyen pedig igen mélyre kerültem. 30 főnél saját hibámból nagyon jó pozícióvól voltam kénytelen búcsúzni a 6handed versenyben, ami eléggé bosszantott, így viszont a 2$-osra koncentráltam. Itt ugyanis nagyon szerencsésen jöttek össze a dolgok. Rebuyal kezdtem, mint mindig, és nem buktam leosztást a rebuyos szakaszban. Az add onnal együtt top 10 ben voltam. (a versenyen kb 500an indultak, és ugyan ennyi rebuyt szedtek össze, plusz az add on). Az első hely 620$-t a második 380$-t fizetett.

Ezen a versenyen tehát mélyre kerültem, és nagyon jó formában is éreztem magam. Jól jöttek a szituációk, néhány light 3 bettel, és sima open betekkel folytató hívásokkal építgettem a stackem. Már pénznél sikerült 2. helyről egy szettel kiejteni a nagyon buta 3. helyezettet, ezzel óriási CL lettem. Ezt az utolsó két asztalon a Final buborékban szórtam csak el, de két szerencsés leosztással visszaszereztem. (egy 33 al mákoltam 66 ellen, majd egy AA-mba tolta bele az AK az egész stacket pre flop, így CL voltam a Final table elején is). Ott egy nagyon kiegyensúlyozott játékkal szedte szét a nit bandát. Volt olyan játékos akinek a flop nézése 7% volt és ebből 0%-ban emelt. Lényeg a lényeg, hogy 4 főnél még mindig CL voltam, és mindenki osztani akart rajtam kívül. Itt pár kisebb kassza elbukása után, valamint egy játékos kiesését követően már egyenlő zsetonnal voltunk 3-an, de a balomon egy akkora nit fish ült, hogy nem akartam osztani. Szépen le is bontottam, de a másik viszonylag kompetens srác Q9s el leszedte a KK-mat, így gyűrtük tovább. Nem sokáig azonban, mert dupláztam egy floppolt 2 párral a nitt gyerek ellen. Itt azt hittem, hogy szépen elfogyasztom a nittet, és 3 főnél uralva helyzetet meg tudom nyerni egyedül a versenyt, de sajnos a következő utáni leosztásban összetolták a zsetont, kiesett a nitt, így 1.130.000 zsetonnal álltam szembe a 870.000 el. a 24.000-es vakoknál úgy éreztem ez gyakorlatilag egy teljesen egál esélyes HU 240$-ért amit nem vállaltam be, így elfogadtam a dealt aminek értelmében 520$-t kaptam.

A zavaros leosztás reményeink szerint egy videóban fog majd letisztulni, a lényeg röviden annyi, hogy majdnem 1,200$-unk van. Ami egy nagyon kellemes érzés, és már igazi Bankrollnak lehet mondani...

 

Majd még jelentkezem...

Címkék: nyeremény full tilt mtt

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerkurva.blog.hu/api/trackback/id/tr812324672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása