A netpóker bónuszvadásza

Ez a blog bemutatja, hogy két elszánt fiatal hogyan kezd neki a netpókerezésnek. Némi tapasztalattal és egy szűz névvel. A cél: Szeptember 27-éig mindössze 12000Ft-os feltöltésből 127.000Ft-ot csinálni. Többnyire csak abból, hogy a rake elvette pénzt nyerjük vissza. Ha nem sikerül, akkor fecskegatyában fogunk végigmenni a Lánchídon, még a 27-i héten valamelyik nap. Erre van egy fogadásunk: )

Friss topikok

  • spLEEn: Hehe: ) Azok hát!: ) Most nem valami érdekes a blog, lehet, hogy eddig sem volt az mondjuk, de mos... (2010.08.05. 00:05) Kényszerszünet

Címkék

Bemutatkozás

2010.07.28. 23:46 | spLEEn | Szólj hozzá!

Sziasztok!

 

Én lennék az az elvetemült, felelőtlen vállalkozó, aki közös projectbe kezdett Bankotsuval. Én vagyok a tight-abbik fele, ahogy néha mondja, ezért remélem jól fog működni ez a kis biznisz:) Igazából ő a terv atyja, már hónapok óta agyal rajta, hogy mit hogyan. Tuti a terv és eddig működik! Eleinte követni is alig bírtam a sok bónuszt, de mostmár engem is megfertőzött, és alig várom, hogy haladjunk vele!

Egyelőre 1$-os sng-kat tolunk PartyPokeren, amiból (kapaszkodjon meg, aki még nem járt a PP-n) 0,2$ a fee! Irdatlanul sok! Eddig 60-at játszottunk 2 nap alatt, ami után 12$ rake-et fizettünk be, és egyelőre kisebb nagyobb kilengésekkel így is megy a nullszaldó. Kár, hogy nem 64$-on vagyunk, dehát az életben 2 dolog biztos, a rake, meg a halál. (vagy az adó?:P)

Sokáig nem is maradunk a PP-n, mert innen nehéz kitörni, még az első feltöltés bónusszal együtt is. Egyikünk sem szeret a neten cash game-ezni, meg nem is igazán tudunk, a sng-k meg nem tűnnek járható útnak. Úgyhogy lejátszuk a szükséges 143 sng-t, vagy talán kicsit többet és dobbantunk: ) 

Magamról annyit, hogy eddig több sikertelen próbálkozásom volt a netpókerezésre. Volt pár szép eredményem, de azok csak egyszeri sikerek voltak. Pár hónapnál tovább nem bírtam folyamatos játékkal pluszban tartani magam. Mindig felmentem, aztán elkezdtem bukni, heveny tiltesedés következtében, vagy elegem lett, vagy időm nem volt és levettem az összes pénzt. Most ha minden jól megy, viszonylag rövid idő alatt fogunk összeszedni elég sok bónuszt, hogy aztán egy szép summával megérkezzünk a kedvenc site-unkra. Egyelőre nem árulom el, hogy melyik az, majd mindent szép sorjában.

Ja és ha lesz időm, akkor kijavítom bankotsu helyesírási hibáit:P 

Címkék: bemutatkozás party poker sng

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerkurva.blog.hu/api/trackback/id/tr742183757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása