A netpóker bónuszvadásza

Ez a blog bemutatja, hogy két elszánt fiatal hogyan kezd neki a netpókerezésnek. Némi tapasztalattal és egy szűz névvel. A cél: Szeptember 27-éig mindössze 12000Ft-os feltöltésből 127.000Ft-ot csinálni. Többnyire csak abból, hogy a rake elvette pénzt nyerjük vissza. Ha nem sikerül, akkor fecskegatyában fogunk végigmenni a Lánchídon, még a 27-i héten valamelyik nap. Erre van egy fogadásunk: )

Friss topikok

  • spLEEn: Hehe: ) Azok hát!: ) Most nem valami érdekes a blog, lehet, hogy eddig sem volt az mondjuk, de mos... (2010.08.05. 00:05) Kényszerszünet

Címkék

Éljen a Pokerstars!!!

2010.08.06. 00:11 | spLEEn | Szólj hozzá!

Egyszerűen szeretem ezt a site-ot: ) Elmondom az előző év történetét röviden:

Tavaly 45$-ból csináltam egy nyár alatt 500$-t. Akkor 45 fős turbo sng-kat játszottam, de az most a pontok miatt nem kifizetődő. Nem is beszélve, hogy csak 1$-ost játszhatnánk a bankrollunkat figyelembe véve, és nem biztos, hogy mégegyszer olyan gyorsan menetelnénk, mint én tavaly. Meg elég idegölően nagy a szórás. Amikor tavaly már 6,5$-os sng-kat játszottam, akkor volt, hogy 4-ből 2-őt nyertem, ezzel majd 170$-t bezsebelve. Viszont végül egy akkora bukószériába kezdtem, aminek hatalmas tilt lett a vége. Pedig igazából még belefért volna, hogy 10-15 sng-ből egyet sem hozok ITM-be (in the money). Akkor ez jelentette a netpókerezés végét számomra. Eldöntöttem, hogy leszedem a pénzt, ami még megmaradt. Hagyok fent egy keveset és versenyezgetek. Nagy álmom volt, hogy bejussak a sunday millionra, ami sikerült is, de a történet sajnos itt véget is ér. Viszont legalább játszhattam ezen az óriási összdíjazású versenyen. Végül azért van egy kis happy end, mert az 500$-ból kb. 200$-t szedtem le, hagytam fent 50$-t (az adatok nem biztos, hogy pontosak, de igen, elég sokat sikerült elbuknom:S) és egy 5,5$-os, 3600 fős versenyen 5. lettem, amivel 792$-t kerestem. Ez életem 2. legnagyobb póker nyereménye. Akkor kellett a pénz és nem akartam folytatni a pókerezést, mert túl sok időm ráment, és nem játszottam elég fegyelmezetten amúgy sem. Ettől meg sokat idegeskedtem. Mindenesetre bosszantó, hogy már nem egyszer sikerült komoly bankrollt építenem, és mindig abbahagytam. Ezért vagyok olyan bizakodó, hogy ami sikerült már 3-4-szer, az sikerülhet most is!

Most 105$-al érkeztünk a PS-ra, ami elég kellemes stack, mert az 1,75$-os sng-on nagyon nagy biztonságban érezhetjük magunkat és ha éppen úgy alakul, még néhány 1$-os versenyt is megengedhetünk magunknak. Persze ezt nem akarjuk túlzásba vinni, mert alig jár érte pont.

Most kicsit megint matekozok. Olyan bankroll menedzsmenthez tartjuk magunkat, hogy versenyekre (fee nélkül) a bankrollunk 1%-át költjük, sng-ra pedig 2%-ot. Eddig is volt már szó részben ezekről, meg Bankotsu tett egy ködös utalást, hogy keverjük a téteket. Ezt szeretném most jobban kifejteni. Egyszerre mindig 4db 9 fős sng-t játszunk, vagyis a bankrollunk 8%-a lehet játékban. Ennek az elosztása azonban nem kell, 2-2%-onként történnie. A PS-nél sajnos nincs is 2$-os 9 fős, úgyhogy 3db 1,75$-osat és 1db 3,4$-osat játszottam ma egyszerre. (Bankotsu a 6 handed limittel próbálkozik) Ha összeadjuk, akkor ez csak 6$, úgyhogy a bankrollunk 2db 3,4$-osat is megengedne. Először még tapogatózok, de aztán vszínűleg 2-2 arányban fogjuk ezeket játszani.

Két rövid sessiont csináltam, 9 sng-t játszottam (egyik 3,4$-osra véletlen neveztem be, de mivel megnyertem, nem bántam: ) és ezalatt 16$ profitot termeltem. Na ez már egy olyan összeg, amit órabérnek is elfogadnék (persze ennek kb. a 10-szerese a végső cél:P), mivel ez az egész 2 órát sem vett el az életemből: ) Na persze nem fogok ettől elszállni magamtól, szerencsém is volt, de amit mindenképp leszűrtem, hogy ezen a téten a PS-on (elnézést mindenkitől) máshogy bénák az emberek, mint a PP-n. Ez a játszhatóbb verzió, mert itt feszes fisheket lehet találni, akik bármit képesek eldobni. Heads upozni egy élmény, a buborékról nem is beszélve! Persze az agressziót nem szabad túlzásba vinni, de azért 3 körből 2-szer mindenképp szoktam emelni a vége felé. BB-ből meg csomószor kör foldot kapok. Nem is mentem bele kockázatos all in megadásokba, mert egyrészt könnyebben is lehet zsetont szerezni, mint 60-40-ek, vagy épp flippek lejátszásával, másrészt, ha nincs kieső az csak nekem kedvez: )

Szóval mostmár 122$-unk van, úgyhogy simán van bankroll ahhoz, hogy egyszerre 2-2 sng-t játszunk.

Címkék: matek poker stars sng

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerkurva.blog.hu/api/trackback/id/tr12202519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása