A netpóker bónuszvadásza

Ez a blog bemutatja, hogy két elszánt fiatal hogyan kezd neki a netpókerezésnek. Némi tapasztalattal és egy szűz névvel. A cél: Szeptember 27-éig mindössze 12000Ft-os feltöltésből 127.000Ft-ot csinálni. Többnyire csak abból, hogy a rake elvette pénzt nyerjük vissza. Ha nem sikerül, akkor fecskegatyában fogunk végigmenni a Lánchídon, még a 27-i héten valamelyik nap. Erre van egy fogadásunk: )

Friss topikok

  • spLEEn: Hehe: ) Azok hát!: ) Most nem valami érdekes a blog, lehet, hogy eddig sem volt az mondjuk, de mos... (2010.08.05. 00:05) Kényszerszünet

Címkék

Vége a keresgélésnek: regulár lettem

2010.08.26. 11:49 | Bankotsu | Szólj hozzá!

Ez a post azt örökíti meg, hogy végre valahára bekockultam a netpókerbe. Nehéz volt, de sikerült elérnem, hogy az a mentalitás hasson át engem is, mint amire egy online pókeresnek van szüksége. Ha a játékra gondolok akkor ne szép move-ok jussanak eszembe, nem érdekes versenyek, ne cash, hanem csak egy dolog. Sit and go...

Keresgéltem mindenféle játékkal, hogy hol tudnék hosszútávú nyerő játékos lenni, és mindenhol voltak kisebb nagyobb sikereim, de előbb utóbb mindig bukóban kötöttem ki. Az sng volt mindig is a bónuszvadászat fő profilja. A múltkor emlegetett bukószéria után mind a ketten nagyon magunk alatt voltunk. Nem így terveztük ugye. Mert hiába vannak a bónuszok, hogy ha nem vagy nyerő játékos akkor előbb utóbb elfogy a pénz. Ennyi időt és energiát pedig nem szeretnénk a semmibe beleölni. Nemsokára kezdődik az egyetem, és akkor már komolyan meg kell gondolni minden órát amit pókerre szán az ember. Ha nem lesz belőle mérhető órabér, és haszon akkor abba kell hagyni.

Kicsit elkalandoztam. Az a lényeg, hogy magunkba szálltunk, és a tanulásba vetettük bele magunkat. Szereztünk progikat, ami sng ICM helyzetekben a push or fold szituációt segíti, plusz egy hand visszanézős dolgot, hogy tudjunk elemezni. Most már nem leszünk restek, és végig toljuk az egy hónapos próba időt mind Holdem managerrel mind Pokertrackerrel is. Így lesz követhető adathalmazunk, plusz miegymás.

A tanulás eredménye az lett, hogy ráéreztem az sng-re úgy igazán. Azóta 50$-t nyertem, és nem is nagyon vágyom nagyobb tétre. Az asztalok számát 6-ra növeltem. 3.40$-os 9és 10 fős Sng-ket játszottam egyszerre 6 asztalon. A bukottak helyére pedig újat nyitottam. Nagyon bejött ez a dolog, és úgy érzem, hogy ezt tudom folytatni.

És akor tervek. A full tiltre megyünk mint már hallhattátok. Itt összesen 375FTP-t kell elérni ami azon a szinten aol játszani fogunk egy hét. Ezért újabb 1000savvy pontocska jár. És tudunk venni 135$-t. Most körülbelül 350$-unk van. Tehát egy kis plusszal egy éten belül meglesz az 500$. Csak még várni kell, mert a pluszt a Pokerstars csak 72 órás határidővel fizeti ki. Remélem azért ez nem olyan lesz mint a Monybookers 1-3 munkanapos határideje, ami egy hétig tartott. :-)

A full tilten továbbra is a sng-é a főszerep. A megnövekedett BR miatt pedig 6.50$-os turbót fogunk játszani. ennél kisebb turbó itt ugyanis a 2$-os az meg nagyon kicsi. Szóval ha jól emlékszem itt 6os szorzó van a fee-n, tehát 125db sng-vel meg is van a kellő pont. És itt vége van a tervimnek. Itt már nyerni kell, versenyt sng-t és tovább tornászni felfelé a mánit.

Címkék: tervek poker stars sng

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerkurva.blog.hu/api/trackback/id/tr332249163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása