A netpóker bónuszvadásza

Ez a blog bemutatja, hogy két elszánt fiatal hogyan kezd neki a netpókerezésnek. Némi tapasztalattal és egy szűz névvel. A cél: Szeptember 27-éig mindössze 12000Ft-os feltöltésből 127.000Ft-ot csinálni. Többnyire csak abból, hogy a rake elvette pénzt nyerjük vissza. Ha nem sikerül, akkor fecskegatyában fogunk végigmenni a Lánchídon, még a 27-i héten valamelyik nap. Erre van egy fogadásunk: )

Friss topikok

  • spLEEn: Hehe: ) Azok hát!: ) Most nem valami érdekes a blog, lehet, hogy eddig sem volt az mondjuk, de mos... (2010.08.05. 00:05) Kényszerszünet

Címkék

4000-es órabér: )

2010.08.08. 00:34 | spLEEn | Szólj hozzá!

Picit érzem a PS-en a turbo sng-kat: ) Sajnos már elég késő van, úgyhogy új sessiont nem fogok kezdeni, mert lefáradtam eléggé ebben a 4-ben. Meg úgy összességében az egész hetem elég fárasztó volt.

Sikerült, ami eddig még nem, mind a 4 sng-t ITM-be vittem. Még arra is volt esély, hogy mindet megnyerem, de sajnos 3db második helyet hoztam el és csak 1 elsőt. Mondjuk 17$ plusszal így sem nagyon panaszkodom, de azért elég bosszantó módon estem ki a legtöbb HU-ból. Ha nem egyszerre kellett volna 3-at játszanom, mondjuk akkor lehet, hogy jobb lett volna az arány. De ez legyen a legnagyobb probléma.

Amit leszűrtem a játékból, hogy 4-nél többet tényleg nem szabad egyelőre nekem egy időben játszani, mert bizony a végére nagyon felpörögnek az események. Az oké, hogy a pontgyártás a célunk, de azért nem minden áron. Szóval most ha úgy vesszük, ha csak eggyel több sng-t nyerek, az is (ha az mondjuk az egyik 3,4$-os lett volna) 5,4$-al jelentett volna többet. Mondjuk ez rendkívüli helyzet volt, ilyen még sosem volt, hogy 4-ből mindből HU-hoz jussak, de ha egyszerre 6-ot tolnék, akkor már azért gyakrabban előfordulnának hasonló helyzetek, mert már 3 főnél is nagyon gyorsan kell kapcsolni, illetve egyre nagyobb annak a szerepe, hogy ki mikor emel és kevésbé számítanak a lapok.

Az elején el kell ütni valamivel az időt, ez van. Igazából ehhez kell a nagy türelem, hogy az elején bizony végig kell nézni jó sok partit, amin lehetett volna nyerni, vagy jó sok hülyét és közben le kell győzni azt a késztetést, hogy felesleges kockáztatásba bocsátkozzak. Mert tényleg semmi értelme 15/30-as, vagy 25/50-es vakszinteken keménykedni. Most is volt egy asztal, ahol vakként drillt floppoltam, és hiába hízlaltam a kasszát, összesen 500-at nyertem az akcióval, pedig azért a 2 pár jobban is kifizethetett volna. Persze az ilyen helyzeteket mindig meg kell játszani, de azt akartam szemléltetni, hogy még egy ilyen optimális leosztásban sem lehet jelentőset kaszálni. Hát még ha valami marginális lappal próbálnék akciózni. Viszont a későbbi vakszinteken pár jólirányzott vaklopással ezreket lehet gyűjteni.

Szóval eddig a részemről 13db sng és 33$ plusz. Azért azt leszögezem, hogy azzal nem kalkulálok, hogy ezt hosszú távon is így fogom csinálni, mert ez az összeg azért abnormális: ) Viszont azért jó érzés, hogy végre normális nyereményekre is szert tudunk tenni, nem úgy, mint az 1$-os PP-eseken. És azt is remélem, hogy holnap Bankotsunak hasonló, vagy még ennél is nagyobb sikerei lesznek!: )

 

Címkék: rekord poker stars sng

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerkurva.blog.hu/api/trackback/id/tr542206535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása