A netpóker bónuszvadásza

Ez a blog bemutatja, hogy két elszánt fiatal hogyan kezd neki a netpókerezésnek. Némi tapasztalattal és egy szűz névvel. A cél: Szeptember 27-éig mindössze 12000Ft-os feltöltésből 127.000Ft-ot csinálni. Többnyire csak abból, hogy a rake elvette pénzt nyerjük vissza. Ha nem sikerül, akkor fecskegatyában fogunk végigmenni a Lánchídon, még a 27-i héten valamelyik nap. Erre van egy fogadásunk: )

Friss topikok

  • spLEEn: Hehe: ) Azok hát!: ) Most nem valami érdekes a blog, lehet, hogy eddig sem volt az mondjuk, de mos... (2010.08.05. 00:05) Kényszerszünet

Címkék

Szünet

2010.09.17. 23:01 | spLEEn | Szólj hozzá!

Üdv!

Bankotsu elég elfoglalt mostanában, egyetem, póker, mindennel foglalkozik és közben nincs ideje rátok kedves olvasók!: ) Emiatt a nevében is elnézést kérek:P

Én sem írtam túl sűrűn, ennek több oka is volt, pl. hogy pár napot kihagytam a netpókerezés terén. Mondhatjuk kényszerszünetnek is.

Kezdem az elejéről. Legutóbb nagy örömmel beszámoltam, hogy megtaláltuk a tutit, ott a rush póker. NL5-öt simán vertük is, bár ott is voltak bukó sessionjeink, de ezt bőven kompenzálta a bónusz, meg persze a nyerő sessionök (ja, meg a majdani 27%-os rakeback, amit majd azután fogunk tudni használni, hogy kiszedtük az első feltöltés bónuszt) Több 10 ezer leosztás után gondoltuk úgy, hogy mivel több mint 40 beülőnk van NL10-re egye fene kipróbáljuk. Mivel Bankotsunak ment jobban a Rush ezért ő volt az aki megpróbálta a nagyobb tétet. Hatalmas bukással kezdett, egyből elment 5 beülő. Mondjuk nem kicsi ütközésekbe és mákolásokba is került, de azért már ekkor éreztük, hogy itt valami nincs rendben. Ezután még sokáig gyűrtük az NL10-et. Én néhány vékonyan nyertes sessiont leszámítva szinte végig bukóban voltam, úgyhogy pár nap után felhagytam a kísérletezéssel. Azért próbálkoztam, mert már pár hete poker tracker 3-al játszunk, ami rettentően okos program és már nagyon régóta szerettük volna használni, csak hát drága. Úgyhogy most egyelőre a 60 napos próbaverziót pörgetjük (innen ti is letölthetitek. Később tervezem, hogy erről azért bővebben is írunk), utána majd eldöntjük, hogy megvesszük-e. Szóval elemeztem a játékom, vizsgáltam, hogy mivel bukok és miért, próbáltam változtatni, de az a helyzet, hogy mivel nagyon kevésszer találkozunk rush pokerben újra ugyanazzal az emberrel, ezért gyakorlatilag mindig 8 ismeretlennel hoz össze a sors és nem lehet tudni, hogy kinek épp mi baja van. Szóval nem igazán tudtuk kihasználni sem a saját tudásunkat, sem a PT3 statisztikáit. A favágás NL10-en meg már nem jött be, ott azért okosabb az állomány. NL5-re nem volt kedvem visszamenni, mert ott meg az órabér nem túl kecsegtető, alapvetően dobbantónak szántam volna azt a tétet.

Ezután kettéváltunk, már ami a póker területeit illeti. Bankotsu tovább játszott Rusht, ő azért nyert vele, de végül inkább áttért NL10 sima mezei 6 fős asztalokhoz (igen, nem olyan régen lelkendezett, hogy sng regulár lett, hát most meg arról lelkendezik egy hete, hogy cash ragulár lesz: ))) dehát így megy ez...) Nagyon megy neki, úgyhogy hamarosan lehet, hogy én is követem, de erről majd ő fog írni szerintem hamarosan. Én meg visszatértem a sng-hoz. De hogyhogy nem a 18 és 27 főseket játszottam, 2$ és 6$-os téten, mert ennyi a választék FT-en. (11$ a következő) Persze én csak turbókról beszélek, mert azokat játszom. Nem szeretem a simákat, nekem azok túl hosszúak: )

A kezdésem valami mesés volt. Van egy szám, a ROI (return on investment) ami megmutatja, hogy az összes befektetés hány százaléka térült meg. A 8-10% körüli ROI jónak mondható. Persze ez több száz, meg inkább 1000 sng lejátszása után érdekes, de azért érdekességképp elmondom, hogy az első nap sikerült 390%-os ROI-t elérnem. Ez természetesen nem normális dolog, mert mindössze 22$ nevezésből nyertem 108$-t. De itt nem állt meg a sorozat, bár mondjuk ilyen hihetetlen eredményt sajnos azóta nem sikerült elérnem. Utána sorban nyertem 25$-t, majd 85$-t a következő napokon. Viszont ezután következett egy elég durva bukószéria, és sikerült egy nap alatt elbuknom 130$-t. Mondjuk ebben nem csak a sng-k vannak benne, játszottam elég sok versenyt is és sajnos nem volt ITM, csak mentek a buyinok. Utána próbáltam talpraállni, de az ezt követő napokban nem úgy ment, ahogy akartam, nem is játszottam már olyan jól, elkezdtem hibázni, félősen toltam az all ineket.

Úgyhogy emiatt döntöttem úgy, hogy most pár napot kihagyok, mert össze kell magam szedni újra. Nagyon lesújtott, hogy 3 nap alatt rengeteget buktam, de igazából ha a sng-kat nézzük, akkor még így is pluszban vagyok. Az igazi ok, ami miatt abba akartam hagyni mindenképp az volt, hogy kezdtem nagyon belehajszolni magam a pókerbe, vissza akartam nyerni a bukást, minél gyorsabban. Szerintem aki már játszott szerencsejátékot, az mind ismeri ezt az érzést. Hirtelen elkezdtem mindenféle marhságok játszani, csak hogy jöjjön a pénz, de persze újra vesztettem, szóval iszonyú frusztrálttá váltam. És ilyenkor már egy 70-30%, vagy 60-40 elvesztést is hihetetlen csapásként él meg az ember. Sőt ilyenkor úgy érzem, hogy az összes flippet nekem kéne nyernem, mert úgy lenne igazságos. Szóval kellett egy kis szünet...: ) Mostmár 2 napja nem játszom és már érzem, hogy teljesen kitisztult a fejem, úgyhogy legközelebb már amint lesz időm újrakezdem. Lehet, hogy akkor már NL10-en én is, de ami valószínűbb, hogy visszatérek a 9 fős sng-khez, mert ott kisebb a szórás.

Amúgy ez az, amit még jobban meg kell szoknunk, hogy bizony nagy bankrollhoz nagy bukások tartoznak. Mert amíg 100$-ból ingadoztunk és volt, hogy 10-20$-okat elvesztettünk, akkor nem aggódtunk annyira, mert az relatíve kevés pénz. De ha most elvesztjük a bankrollunk 10-20%-át, ami azért benne van a pakliban, akkor azért már jobban sajnáljuk azt a 100-150$-t! Fel kell nőnünk még a nagy tétekhez minden tekintetben!

 

Címkék: szünet tervek rekord tilt nyeremény rush sng

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerkurva.blog.hu/api/trackback/id/tr702304379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása